News Flash:

Primaria Turda angajeaza voluntari pentru situatii de urgenta. Vezi ce posturi mai sunt disponibile

13 Noiembrie 2015
554 Vizualizari | 0 Comentarii
Primaria Turda 2
Primaria Turda naunta organizarea unui concurs in data de 10 decembrie pentru ocuparea urmatoarelor functii

1. Inspector specialitate  S/IA - Serviciului voluntar pentru situatii de urgenta


Conditiile specifice:


- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;


- minim 7 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei.


Poate participa la concurs persoana care indeplineste urmatoarele conditii generale:


are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;


cunoaste limba romana, scris si vorbit;


are varsta minima reglementata de prevederile legale;


are capacitate deplina de exercitiu;


are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;


indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;


nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.


Calendarul concursului:


depunerea dosarelor de concurs in perioada 13 - 26 noiembrie  2015, orele 15:00;


selectia dosarelor de concurs si afisarea rezultatelor selectiei in perioada 27 noiembrie - 02 decembrie 2015;


proba scrisa se va sustine in data de 10 decembrie 2015, orele 11:00;


afisarea rezultatelor probei scrise in termen de maxim o zi lucratoare de la data sustinerii probei;


proba de interviu se va sustine in data de 15 decembrie 2015, orele 9:00;


afisarea rezultatelor probei de interviu in termen de maxim o zi lucratoare de la data sustinerii probei;


afisarea rezultatelor finale in termen de maxim o zi lucratoare de la data finalizarii ultimei probe a concursului.


Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa, proba practica si proba de interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si probei de interviul, sub sanctiunea decaderii din acest drept. Solutionarea contestatiilor si comunicarea rezultatelor la contestatii se va face in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.


Acte necesare la dosar:


cerere de inscriere la concurs;


copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;


copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice;


copia carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor;


 cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza. Candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului;


adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate, care va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii;


curriculum vitae.


Copiile de pe actele prevazute la dosar se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretariatul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.


Dosarele se depun la sediul Primariei Municipiului Turda, cam. 15, P-ta 1 Decembrie 1918, nr. 28, pana la data de 26 noiembrie 2015, orele 15. Dosarele se vor verifica de catre comisia de concurs iar rezultatele selectarii dosarelor se vor afisa pe site si la sediul institutiei.


Informatii suplimentare si bibliografia necesara se pot obtine de la Biroul Resurse Umane, cam. 48, telefon 0264-317199.


Bibliografie:


Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;


Legea 481/2004 republicata, privind protectia civila, cu modificarile si completarile ulterioare;


Ordinul. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor;


Ordinul 718/2005 pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind structura organizatorica si dotarea serviciilor voluntare pentru situatii de urgenta;


Ordinul 160/2007 pentru aprobarea Regulamentului de planificare, organizare, desfasurare si finalizare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta prestate de serviciile voluntare si private pentru situatii de urgenta;


Legea 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice.


 


 


 


inspector specialitate
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1167 (s) | 24 queries | Mysql time :0.026411 (s)

loading...