HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, a dat startul amenajării unui nou magazin în România, la Cluj-Napoca, urmând ca acesta să fie inaugurat în luna iulie. Cel de-al optulea magazin al rețelei pe plan local va avea o suprafață de 23.000 de metri pătrați, păstrând formatul utilizat de Hornbach pe piața din România, și este amplasat pe un teren de aproximativ 4,1 hectare.

„Așa cum ne-am obișnuit clienții, atât pe plan local, cât și internațional, noul nostru magazin va urma standardele de calitate germană. Astfel, vom veni în întâmpinarea clujenilor cu un sortiment vast de aproximativ 55.000 de articole mereu în stoc și alte 29.000 disponibile la comandă. În plus, toți clienții noștri pot beneficia de o serie de servicii ce îi pot ajuta în derularea proiectelor de construcții, amenajări și grădinărit. Dintre acestea, cel mai important este serviciul de consiliere profesionistă oferit de toți angajații noștri. Acest lucru este posibil în primul rând datorită angajamentului pe care ni l-am luat de a pregăti atent întreaga noastră echipă din noul magazin“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România.

Potrivit afirmațiilor sale, întreaga suprafață a magazinului este de 23.000 de metri pătrați. Aceasta cuprinde zone speciale precum zona de Grădină și ZOO, cu o suprafață de 5.200 de metri pătrați, și cea de Drive In, ce ocupă 6.900 de metri pătrați. În plus, clienții magazinului dispun de 335 de locuri de parcare.

Urmând modelul celorlalte locații din rețea, magazinul din Cluj-Napoca va dispune de o multitudine de produse disponibile la raft. Astfel, departamentul de feronerie va cuprinde 9.500 de articole, în timp ce zona destinată instalațiilor electrice și corpurilor de iluminat va număra peste 600 de modele sub branduri precum Paulmann, Eglo, Philips și marca proprie Flair, dar și peste 200 km de cablu de diverse tipuri. De asemenea, noul magazin dispune și de produse speciale pentru case inteligente, precum  sisteme inteligente Yale, Eglo, Philips și Flair.

„Departamentul deco din cadrul magazinului din Cluj-Napoca va fi foarte ofertant pentru clienții noștri, fiind o sursă de inspirație în materie de culori și texturi folosite în amenajarea locuințelor. Astfel, clienții vor avea de ales dintr-un sortiment bogat ce cuprinde peste 6.700 de metri liniari de perdele și  draperii, dar și peste 5.600 de metri pătrați de mochete și peste 60.000 de litri de vopseluri“, a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Mai mult de atât, sortimentul magazinului cuprinde și peste 200 de modele de parchet, dar și un departament vast dedicat prefabricatelor, cu peste 100 de modele de uși de interior și 30 de modele de uși de exterior pe stoc.

„Până la momentul deschiderii, la magazinul din Cluj-Napoca vor fi aduse nu mai puțin de 150 de camioane cu materiale de construcții, astfel încât clienții să aibă la dispoziție toate produsele necesare îndeplinirii proiectelor lor“, a subliniat Mugurel-Horia Rusu.

Departamentul Drive In Hornbach Cluj-Napoca oferă clienților toate materialele necesare construcției unei case sau realizării unui proiect de orice tip: izolații, gipscarton, ciment, șape, mortare, adezivi, tencuieli, țiglă metalică, ceramică sau din beton, panouri sandwich, sisteme pluviale, canalizare, cărămidă, BCA, coșuri de fum, pavaje, betoniere, lemn pentru construcții și multe altele.

În ceea ce privește departamentul special dedicat produselor de grădină, acesta va cuprinde peste 500 de articole pentru amenajarea unei grădini aparte: pavaje, dale, borduri, jardiniere, elemente de gard, palisade. De asemenea, zona dedicată grădinii va oferi peste 600 de modele de ghivece de interior, 850 de ghivece de exterior, mai mult de 150 de tipuri de îngrășăminte organice, minerale și bio pentru plante, pomi fructiferi, arbuști ornamentali și un sortiment de 700 de semințe de flori și legume, dar și o zonă cu grătare și accesoriile aferente.

„Noul nostru magazin va cuprinde și un sortiment mixt și bogat de plante decorative de interior și de exterior, numărând câteva sute de specii“, a subliniat reprezentantul companiei.  

Noul magazin Hornbach va avea și un departament de ZOO și acvaristică, cu o suprafață de peste 150 de metri pătrați. Această zonă este dedicată cu precădere iubitorilor de animale și cuprinde un sortiment de hrană pentru câini și pisici cu peste 700 de articole și o gamă dedicată acvaristicii, cu acvarii, hrană, soluții de întreținere a apei și peste 2.000 de pești din circa 200 de specii diferite.

Toate produsele disponibile în magazinul Hornbach din Cluj-Napoca provin atât de la furnizori internaționali consacrați, cât și de la producători locali de renume. De asemenea, nu vor lipsi nici produsele sub mărcile proprii Hornbach.

Despre Grupul Hornbach

 

Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 163 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 7 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu și Oradea).

 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. Hornbach le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment, iar consilierea oferită de specialiștii companiei direct la raft și serviciile puse la dispoziție în fiecare magazin sunt foarte apreciate.

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), Hornbach își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 23.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.