News Flash:

10 trucuri pentru a slabi fara efort in weekend!

5 Aprilie 2015
981 Vizualizari | 0 Comentarii
Weekendurile ti se par cel mai dificil moment atunci cand esti la dieta, deoarece toata lumea se reuneste in jurul meselor pline de bunatati? Nu este cazul sa te izolezi de prieteni pentru a nu te abate de la dieta.

Daca ai un plan bine pus la punct, cu un meniu sanatos, vei reusi sa pierzi in greutate si sa ai, in acelasi timp, un weekend minunat. Iata cum poti slabi in weekend mancand pe saturate si distrandu-te alaturi de prieteni:

1. Consuma carbohidrati dimineata
Nutritionistii sustin ca este foarte important ca, in cadrul unei diete, carbohidratii sa fie consumati dimineata, la micul dejun. Astfel, vei fi sigura ca vei avea timp sa arzi caloriile pana a doua zi.

2. Planuieste o iesire la alergat
In loc sa iti inviti prietena la cina in weekend, mai bine ai planui sa faceti putina miscare in aer liber. In doi, exercitiile vor fi mult mai placute, iar ziua va trece foarte usor.

3. Verifica meniul restaurantelor
Inainte de a iesi cu prietenii la un restaurant nou verifica meniul acestuia, pentru a fi sigura ca poti gasi mancaruri care sa se preteze nevoilor tale.

4.Bea mai multa apa
Multi oameni confunda foamea si setea, asa ca tine o sticla de apa la indemana in orice moment. Aceasta te va ajuta sa iti mentii dieta, fara exagerari.

5. Fa antrenamente mai lungi si placute
Poti profita de weekenduri pentru a face antrenamente mai lungi. Acestea nu trebuie sa fie dure si exagerate. Poti face miscare si intr-o maniera foarte placuta, precum o sedinta de dans sau o plimbare pe jos, cativa kilometri buni.

6. Nu astepta sa apara senzatia de foame
Fie ca este mijlocul saptamanii sau weekend, cel mai important este sa nu amani mesele, mai ales cand esti la dieta. Daca te asezi infometata la masa, vei avea tendinta sa mananci si sa bei mai mult decat ai nevoie. Sa nu mai vorbim de faptul ca organismul tau va retine mai multe substante nutritive si calorii decat este necesar.

7. Tine un control al portiilor
Nu exista nici un motiv pentru care sa nu te poti bucura de alimentele preferate peste weekend! Aminteste-ti insa ca este esential sa pastrezi un control al portiilor. Daca ai o pofta nebuna de dulce, mananca doar jumatate din prajitura de exemplu. Nu uita ca este esential sa nu exagerezi cu cantitatile.

8. Recupereaza dupa o noapte de distractie
Dupa o masa copioasa sau o noapte de distractie, fa un antrenament usor si incearca sa te axezi pe mancaruri cat mai sanatoase a doua zi.

9. Somnul, proritar la dieta
Profita de weekend si dormi cat mai mult. Pentru buna functionare a organismului ai nevoie de cel putin 7 ore de somn.

Lipsa de somn afecteaza starea de spirit, dar si nivelul de hormoni de reglare a foamei.

10. Distreaza-te
Stresul face ca organismul sa necesite mai multe resurse de energie, de aceea ai putea simti nevoia de alimente bogate in zahar si grasimi daca esti obosita. Profita de weekend si relaxeaza-te cat mai mult.

Sursa: ele.ro

meniu sanatos greutate weekend minunat slabi 10 distreaza-te
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1202 (s) | 33 queries | Mysql time :0.036935 (s)