News Flash:

Astea sunt cele mai buna alimente pentru creier

14 Noiembrie 2014
672 Vizualizari | 0 Comentarii
Riscul aparitiei maladiei Alzheimer creste odata cu inaintarea in varsta. Uite ce trebuie sa consumi pentru a preveni dementa si a avea un creier sanatos.

Somonul
Grasimile sanatoase din compozitia somonului sunt considerate esentiale pentru buna functionare a creierului. Potrivit specialistilor, o portie de aproximativ 150 de g de peste rosu consumata o data pe saptamana incetineste cu 12% declinul cognitiv.

Ouale
Bogate in proteine, dar sarace in calorii, ouale au un continut mare de vitamina E si Omega-3, care contribuie la dezvoltarea de noi celule la nivelul creierului. Doctorii recomanda consumul a 4 oua pe saptamana.

Migdalele
Pentru a preveni bolile mentale trebuie sa consumi zilnic alimente bogate in antioxidanti. Migdalele se afla in topul produselor cu un nivel ridicat de aceasta substanta.  Se recomanda sa mananci in fiecare zi cate 30 de g de migdale sau cate 1-2 lingurite de ulei de migdale la fiecare 2 zile.

Legumele verzi
Verdele inchis al legumelor este semn ca acestea sunt bogate in antioxdianti si, prin urmare, sunt benefice pentru creier. Daca nu-ti place sa mananci legumele verzi, cum ar fi broccoli sau spanac, atunci paseaza-le in supa pentru a le diminua gustul. Se recomanda sa mananci in fiecare zi cate 2 portii de legume verzi.

Ceaiul verde si cafeaua
Cafeina din compozitia ceaiului verde si a cafelei previne dezvoltarea maladiei Alzheimer. Potrivit studiilor, cafeina stagneaza si procesul de imbatranire a organismului. Atentie, ceaiul verde si cafeaua trebuie consumate cu moderatie pentru a nu provoca reactii adverse.

maladiei alzheimer consumi dementa creier sanatos somonul ouale
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1037 (s) | 35 queries | Mysql time :0.019027 (s)

loading...