News Flash:

Ca sa te mentii in forma, mananca proteine la micul dejun

20 Ianuarie 2014
813 Vizualizari | 0 Comentarii
Toata lumea te incurajeaza sa mananci proteine, ca sa te mentii in forma. Proteinele te fac sa ai figura atletica, forta in muschi si sa invingi daca esti pus intr-o situatie de confruntare directa, ceea ce nu este insa nici de dorit, nici de lauda.

Pe scurt, mancand proteine, te dovedesti barbat si nici daca esti femeie nu-ti strica o alura inalta si distinsa, ca sa le scrasneasca dintii prietenelor, de invidie.

In plus, daca timpul trece si n-ai consumat proteine, sistemul muscular se flescaieste, vigoarea scade, iar la anii cand altii iau proportii datorita surplusului de carne, tu te uiti in oglinda si constati surplusul datorit grasimii, cu care lupti prin infometare, flescaindu-te si mai rau.

Cu toate acestea, chiar si pe langa proteine iti soseste ceva grasime, care se aseaza in mod nedorit pe corp. De aceea, se recomanda sa stii ce proteine sa mananci si mai ales cand, scrie portalul mixstiff. Cel mai indicat este sa nu-ti lipsasca de la micul dejun. Iata si cateva idei:

Paine prajita cu unt de arahide

Reteta e simpla: doua felii de paine integrala (eventual de secara), unse cu cate o lingura de unt de arahide (se gaseste la magazinele pretentioase). Mananci si bei lapte degresat sau lapte de soia. Te incadrezi in 22 grame proteine, iar pentru micul dejun este destul.

Citeste si: Greseli nesanatoase pe care le faci cand gatesti

Cocktail Strawberry

In ciuda denumirii complicate, preparatul este simplu: se amesteca impreuna o jumatate de cana cu capsuni bine coapte, 170 grame iaurt natural si fara aditivi, un sfert de pahar cu fulgi de ovaz, o lingurita de miere si o jumatate de pahar cu lapte degresat sau din soia. Daca te grabesti, le amesteci manual, Daca nu, intr-un mixer, ca sa faca spuma. Totul are 21 grame proteine si un gust delicios.

Sandwich mediteranean

Paine din cereale integrale uscata si maruntita, doua linguri de humus, doua felii de rosii, 30 grame branza ca capra, 1/4 ceasca migdale maruntite. Se amesteca totul cu o ceasca (mica) de cafea cu lapte. Gata. Preparatul contine 21 grame proteine.

Castron de pepene galben

O jumatate de pepene galben se curate bine de seminte, iar golul format se umple cu branza de vaci proaspata. Se poate manca luand imbucaturi de branza si pepene sau se poate face un terci din acest amestec. Dupa gust. 22 grame proteine.

Tortilla a la burrito

De fapt, preparatul se numeste burrito, dar la baza lui este tortilla. Poate se intreaba unii de unde luam tortilla? Ne-o facem singuri, pentru ca tortilla care suna atat de frumos pe limba ei, nu este decat mamaliga, pe limba noastra. Deci, peste o felie de mamaliguta - pardon, de tortilla - punem doua oua, ceapa taiata marunt si boabe de fasole fiarta. Burrito e gata.

Dar, cu acest prilej, nu ma pot abtine sa nu amintesc in treacat ca cele mai vechi urme de tortilla descoperite de arheologi la azteci dateaza cam de prin anul 10.000 i.Hr. Are ceva vechime mamaliga!

Citeste si: Cercetatorii au descoperit cum poti slabi simplu

Fulgi de ovaz cu mere si nuci

Peste 3/4 ceasca fulgi de ovaz se toarna o cana de lapte degresat sau de soia, un mar ras, scotioara si miere, dupa gust. Este mai mult decat delicios. Contine 25 grame proteine.

Salata matinala

O jumatate de ceasca soia, inca o jumatate rosii proaspete stoarse, branza mozzarella 30 grame. Se stropesc cu otet de mere, se amesteca si se servesc cu paine integrala. Totul contine 25 grame proteine.

Daca ai schimbat in fiecare dimineata micul dejun, in saptamana urmatoare o iei de la capat, nu te plictisesti niciodata si, din cand in cand, te uiti in oglinda.

Citeste si: Palma, instrumentul care iti calculeaza cantitatea corecta de hrana pentru a iti mentine greutatea



sursa:ziare.com

proteine cocktail strawberry sandwich mediteranean salata matinala
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1385 (s) | 35 queries | Mysql time :0.049373 (s)

loading...