News Flash:

Ce sa mananci pentru a preveni diabetul

5 Noiembrie 2013
945 Vizualizari | 0 Comentarii
Legume cu frunze verzi

O dieta bogata in legume cu frunze verzi reduce riscul de diabet de tip 2. Spanacul, napii, varza alba si rosie, broccoli, laptucile - toate aceste legume sunt sarace in calorii si carbohidrati. Cel putin o portie si jumatate de legume verzi pe zi reduce diabetul cu pana la 14%.

Fasole

O portie de fasole in fiecare zi ii ajuta pe cei care au diabet de tip 2 sa tina sub control nivelurile de zaharuri din sange si reduce riscul de infarct. Fasolea este recomandata diabeticilor datorita indexului glicemic scazut. Din cauza combinatiei de carbohidrati benefici, proteine slabe si fibre solubile, fasolea regleaza nivelurile de zahar din sange.

Albus

Ouale sunt alimente perfecte pentru masa musculara deoarece contin cele mai bune proteine. Albusurile previn diabetul de tip 2, fiind bogate in proteine slabe si sarace in carbohidrati.

Iaurt slab

Iaurtul ideal pentru diabetici este cel sarac in grasimi si zahar. Acestia pot savura iaurtul in care vor adauga bucatele de fructe si indulcitor artificial. De asemenea, iaurtul slab poate inlocui maioneza din sandvisuri.

Peste

Cercetatorii afirma ca pestele sporeste sensibilitatea la insulina din cauza continutului de acizi grasi omega 3. Sursa excelenta de proteine slabe, pestele reduce concentratia de glucoza din sange si, astfel, riscul de diabet.

Peste gras

Somonul, sardinele si alti pesti grasi sunt cea mai buna sursa de omega 3 si contribuie la reducerea inflamatiilor si scade nivelurile de zahar din sange. Acizii omega 3 reduc de asemenea riscul bolilor cardiovasculare.

Ceai verde

Inflamatiile cronice - cauzate de alimente bogate in grasimi, de lipsa de miscare si de o dieta deficitara in fructe si legume - creste riscul de infarct si scade capacitatea corpului de a absorbi zaharul din sange. O solutie simpla este consumul de ceai verde, bogat in flavonoizi ce combat inflamatiile si stimuleaza activitatea insulinei. O ceasca de ceai verde pe zi are efecte imediate.

Nuci si alune

Includerea nucilor si alunelor in dieta zilnica reduce riscul de diabet cu pana la 21%. Miezul de la 4-5 nuci sau un pumn de alune, migdale si caju pe zi fac minuni, furnizand grasimi sanatoase esentiale si potolind senzatia de foame. In plus, cei care consuma alune si nuci cu regularitate au un risc mai mic de a face boli cardiovasculare sau riscuri de a suporta accidente vasculare.

Citrice

Conform celor mai recente studii, diabeticii sufera de carenta de vitamina C, prin urmare citricele bogate in antioxidanti sunt o idee excelenta pentru o gustare. Grepfrutul, portocalele, lamaile si lamaile verzi au proprietati asemanatoare cu insulina, fiind benefice pentru cei care sufera de diabet de tip 2.

Fulgi de ovaz

Un mic dejun pe baza de fulgi de ovaz este benefic pentru diabetici, tinand sub control nivelurile de zahar din sange. Un tip de fibra regasita in ovaz, numita beta-glucan, face minuni pentru cei care sufera de diabet. Ovazul este bun pentru inima si contine fibre solubile ce incetinesc eliberarea glucozei in sange, regland astfel nivelul de zaharuri din organism.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

fasole albus iaurt slab peste peste gras ceai verde citrice
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1035 (s) | 33 queries | Mysql time :0.017317 (s)