News Flash:

Clujenii se intreaba: Ce sens are sa spargi un trotuar si sa te apuci de lucrari peste doua saptamani? Vezi ce alte aberatii mai sunt posibile la Cluj

28 Mai 2015
589 Vizualizari | 0 Comentarii
Situatia actuala a principalelor artere din oras, dintre care marea majoritate sunt fie sparte fie in curs de a fi excavate aduce multe nemultumire si frustrare clujenilor, care se intreaba, undeori pe buna dreptate, cine a gandit intrega strategie de a distruge intreg centrul orasului intr-un singur an? Un clujean a sintetizat deosebit de bine starea de sufocare si de letargie a orasului, intr-o sesizare trimisa Primariei Cluj.

Acesta ii cere explicatii edilului cu privire la logica lucrarilor stradale din oras de anul acesta, aratand ca de multe ori lucrari care ar putea fi finalizate in cel mai scurt timp sunt lasata neterminate, spre disperarea locuitorilor zonei sau a trecatorilor.

Clujenii s-au obisnuit deja sa treaca prin praf si mizerie pe marile

“Inteleg si sunt de acord cu necesitatea executarii lucrarilor stradale in Cluj-Napoca pe benzile adiacente liniei de tramvai. Am vazut lucrarile din Manastur, de pe Horea, Oasului si B-ul Muncii si nu pot sa inteleg anumite chestiuni si pe care va rog sa le explciati public ca poate exista o explicatie plauzibila si nu stim noi cetatenii. Am sa dau ca si exemplu zona de pe Bulevarudl Muncii langa facultatea de Mecanica unde nu pot sa inteleg care este motivul pentru care s-a spart/distrus complet de 2 luni trotoarul iar lucrarile ce trebuiesc facute nu au inceput inca. Pur si simplu nu se poate si trebuie sa mergi pe carosabil si nu este placut cand trece cate un tir pe langa tine. Care este motivul pentru care se distruge un trotoar sau chiar un drum iar lucrarile efective incep peste saptamani/luni de zile ? Nu inteleg de ce trebuie sa se sape ambele benzi (in stanga si dreapta liniei de tramvai). De ce nu se sapa doar o parte iar dupa ce aceasta este finaizata sa se apuce si de cealalta parte. De ce pe acest proiect se lucreza in 15 zone diferite si in fiecare loc cu 5-10 oameni ? Nu era mai bine pt. circulatia auto sa se faca un tronson cap-coada cu mai multi oameni intr-un timp de 10 ori mai scurt ? “, arata acesta.


Strada Horea a devenit o ulita, dupa ce mucnitorii s-au apucat s-o sparga pe ambele sensuri

Clujeanul in cauza mai evidentiaza faptul ca, desi in unele zone lucrarile sunt pe punctul de a fi predate, muncitorii si echipele de constructori nu se grabesc sa le finalizeze, desi in acest mod ar puteagrabi fluidizarea traficului si ar permite pietonilor sa se deplaseze in conditii normale.  

“Deasemenea unele tronsoane sunt finalizate in proportie de 95% si stau asa de saptamani/luni de zile. Ex. Partea dreapta din fata de la Auchan cum mergi spre Dej ii lipseste doar ultimul strat de asfalt si este asa din 2014. La fel partea stanga care este in acelasi stadiu de cateva saptamani. La fel tronsonul de langa Terapia de pe partea dreapta lispeste ultimul strat de asfalt. Chiar se doreste ca fiecare tronson sa fie finalizat in proportie de 95 % (necirculabil datorita canalelor iesite inafara) si doar in Decembrie sa se toarne ultimul strat de asfalt ?Astept cu nerabdare o explicatie plauzibila.”, isi incheie clujeanul sesizarea catre Primarie.

Galerie Foto

oras_lucrarii1
lucrarilor stradale cluj-napoca manastur horea oasului b-ul muncii dej
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1112 (s) | 33 queries | Mysql time :0.031209 (s)