News Flash:

Cum trebuie pregatiti si consumati cartofii pentru a nu ingrasa

27 Noiembrie 2015
700 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6603 RON (+0.0025)
USD: 3.9613 RON (+0.0038)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
cartofi fierti coaja
Este sanatos, hranitor, energetic, ba chiar este permis tuturor celor care au probleme cu greutatea. Tuberculii de cartof contin aproape toate vitaminele principale, iar in sezonul de iarna pot constitui singura sursa de vitamine naturale. Predomina atat unele vitamine liposolubile (A, E) cat si unele vitamine hidrosolubile (B1, B2, B6, B12, C, H, PP si acidul folic).

In plus, cartofii nu contin grasimi si deci nici colesterol. Sunt foarte bogati in carbohidrati si ingrasa doar daca sunt preparati cu grasime, prajiti sau combinati cu branza grasa, smantana sau carne. Un avantaj deosebit al consumului de cartofi consta in faptul ca nu vi se va face foame intre mese.

Citeste continuarea pe sanatate.bzi.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

vitamine naturale
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1301 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019758 (s)