Evenimentul a fost marcat cu cate un pahar de şampanie, un tort aniversar, muzica şi multe amintiri frumoase.
De asemenea, compania aniverseaza 10 ani de prezenta pe piata din Romania, iar in prezent livreaza solutii software si servicii IT din cele patru centre deschise in Cluj-Napoca, Bucuresti, Iasi si Pitesti, pentru clienti care activeaza in domenii variate, de la cel financiar, la asigurari, retail si tehnologie.
"Mai mult decat 700 de oameni, acest moment celebreaza contributia fiecaruia la povestea de succes a Endava pe parcursul acestor ani si la consolidarea unei culturi organizationale care ne-a pozitionat ca un angajator de top in IT pentru trei ani consecutiv in Romania, una dintre cele mai mari geografii ale noastre", a declarat John Cotterell, CEO Endava, prezent la evenimentul intern dedicat angajatilor de la Cluj.
„Ne bucuram de rezultate pozitive, evolutia companiei la nivel de grup creand un context favorabil mentinerii unui ritm de crestere bun pe plan local si dezvoltarii de oportunitati de cariera atractive pentru angajatii nostri. Cel mai mult ne dorim sa cream experiente deosebite si un mediu pozitiv pentru oamenii din echipele noastre, iar in perspectiva sa continuam sa fim activi in comunitatea locala", a adaugat Isabela Buhai, Delivery Unit Manager pentru centrul de dezvoltare din Cluj-Napoca.
Printre principalele proiecte de pana acum ale companiei, livrate din Cluj-Napoca, se numara Trinity Mirror, publicatie cu peste 260 de titluri in Marea Britanie, R&A, organizatia care administreaza cel mai vechi si prestigios campionat de golf pe plan mondial si Worldpay, unul dintre cei mai importanti procesatori de plati din industria FinTech la nivel global si cel mai mare client Endava.
Inconjuraţi de valorile companiei, angajaţii şi-au aratat aprecierea faţa de colegii lor prin carduri cu mesaje personalizate.
Tot aici se afla si departamentul Managed Services, a carei echipa de Service Desk a fost desemnata, in 2014, castigatoare a categoriei Best Managed Service Desk, unul dintre cel mai importante premii in domeniul serviciilor de suport IT din Europa.
„Suntem mandri sa facem parte dintr-o echipa a carei pasiune pentru IT se traduce intr-un nivel de implicare ce continua sa ne motiveze sa devenim din ce in mai buni. Ne dorim ca pe viitor sa continuam sa cream un mediu care sa atraga oameni la fel de talentati, alaturi de care sa ne aducem contributia la dezvoltarea intregii comunitatii IT, atat din Cluj, cat si din celelalte locatii Endava", a declarat Ovidiu Spinean, Head of Service Desk Services.
Pe parcursul anului 2016, reprezentantii companiei intentioneaza sa recruteze activ, in toate centrele sale, mizand pe o crestere de cel putin 25% a numarului de angajati la nivel de grup.
Evenimentul intern dedicat echipei Endava de la Cluj-Napoca a oferit angajatilor oportunitatea de a se implica intr-o serie de activitati menite sa marcheze acest moment aniversar special.
© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1291 (s) | 32 queries | Mysql time :0.036356 (s)
Comentarii (0)