News Flash:

Noua Ibiza e o placere

20 Februarie 2013
730 Vizualizari | 0 Comentarii
Faruri noi, ce îi confera o nota de agresivitate, stopuri cu LED, dar si o capota a motorului despicata de o nervura centrala, iar grila radiatorului este mai subtire. Si, pentru ca opera sa fie desavârsita, un set de jante nou. Acum Ibiza este OK!
Interiorul a primit, la rândul sau, o nota de prospetime, la acest capitol remarcându-se volanul îmbracat în piele si noua forma a display-ului instalatiei de climatizare. Si de data aceasta, Seat a optat pentru iluminarea în rosu a cadranelor tabloului de bord, pentru a sugera caracterul sportiv al produselor sale. În noua Ibiza este loc pentru patru persoane, iar portbagajul nu este tocmai mic, având un volum de 292 litri. Odata cu facelift-ul, s-au redesenat si butoanele de control, iar torpedoul este mai mare (10,7 litri) si este iluminat. Modelul a fost echipat cu motorul 1.2 TSI, ce dezvolta 105 CP, cuplat la o cutie de viteze manuala cu 5+1 trepte.
Echipat cu turbo si injectie directa de benzina, acest propulsor furnizeaza 105 CP la 5.000 rpm si un cuplu maxim de 175 Nm, disponibil începând cu 1.550 rpm. Nu sunt cifre extraordinar de spectaculoase, însa „mariajul” între acest motor, cutia de viteze manuala si caroseria Ibizei este cât se poate de fericita. Accelereaza de la 0 la 100 km/h în 9,7 secunde si rezolva repriza 80-120 km/h în 13,5 secunde în treapta a 5-a, în timp ce viteza maxima este de 190 km/h. Nu trebuie neglijat nici sunetul sportiv al esapamentului, ce acompaniaza foarte bine motorul turbo. Directia este asistata electrohidraulic, fiind usor de utilizat în „jungla” urbana, mai ales la parcari. Ibiza 1.2 TSI este, totodata, si un autoturism economic, fiind dotat cu tehnologie Ecomotive, ce include sistemul Start-Stop, ce realizeaza economii importante de benzina. Conform producatorului, în traficul urban, Ibiza 1.2 TSI are nevoie de 6,3 litri de benzina pentru 100 km, în timp ce, pe sosea, consumul se situeaza la 4,4 l/ 100 km.
Noul Seat Ibiza este unul din cele mai sigure masini din clasa sa, lucru confirmat de cele cinci stele obtinute la testele EuroNCAP. Pe lânga airbag-urile clasice, Ibiza are în plus airbag pentru piept si pentru genunchi, atât pentru sofer, cât si pentru pasagerul din fata, indicator de presiune în pneuri si Hill-Hold Control, pentru demarajul în panta. Sistemul ESP cu XDS monitorizeaza informatiile de la volan, roti, frâne si acceleratie, facând ajustarile necesare, pentru o rulare sigura si linistita. XDS este un diferential electronic blocabil de generatie avansata, ce furnizeaza si distribuie corect tractiunea necesara pe durata virajelor de viteza, prevenind orice tendinta de subvirare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

stopuri led ibiza climatizare seat facelift torpedoul
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0801 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013325 (s)