News Flash:

Olanda este dusmanul de moarte al Romaniei, tocmai de asta nu putem intra in Schengen!

18 Iulie 2018
677 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
olanda

Un lucru trebuie inteles clar, fara divagatii inutile pe teme de Europa civilizata. Oricate puscarii am avea, oricati corupti am baga la bulau, oricate DNA-uri ar functiona, Romania putand deveni mai catolica decat Vaticanul, atat timp cat Rotterdamul se afla in Olanda si Constanta in Romania, noi nu vom intra in Schengen!

Trebuie sa fii olandez idealist sa iti omori propria economie portuara, acceptand sa aduci in spatiul economic comunitar un port care va surclasa toata economia olandeza. Deci, aderarea Romaniei la Schengen are doar legatura directa cu portul Rotterdam, si nu cu dosarele lui Kovesi.

In prezent, al treilea mare port al lumii si cel mai mare din Europa este Rotterdam. Pe aici, intra toata marfa din lume in spatiul comunitar. Adica in spatiul lui Schengen. Si asta se intampla de cand e lumea moderna, de cand e ea facuta. Bun, hai sa privim un pic harta Uniunii Europene.

La marginea estica a Uniunii, avem un port mare, si fluvial, si maritim. Care este? Lesne de ghicit… Constanta! De la Constanta pleaca, spre Europa, trei mari magistrale; cea rutiera; Autostrada A1, magistrala petroliera si magistrala fluviala Dunare – Rin.

Deci, trei coridoare europene care se duc hat, departe, pana in inima Europei. Si haideti sa aruncam o privire si spre est de Constanta! Ce vedem? Marea Neagra, toata Asia si Orientul. Ce inseamna asta? Cea mai mare piata din lume. Acestei piete pe unde i-ar fi mai lesne sa bage marfuri in Uniunea Europeana?

Normal ca prin cel mai apropiat orificiu: Constanta. Adica portul din Romania Schengenista, Constanta, ar deveni cel mai mare port al Europei si, implicit, unul dintre cele mai importante din lume. Unde mai este Rotterdamul in ecuatia asta? Sub Constanta, adica doar cu emisfera vestica. Carui olandez i-ar conveni ca o tara de asta, de mana a doua, cum e Romania considerata, sa ia smantana? Niciunuia.

Constanta deci, in varianta Schengen, ar deveni cel mai mare port al Europei, judecand dupa volumul de marfuri taxabile si care ar intra in Uniune. Numai daca punem la socoteala China amutim, cu ce poate ea produce, mai ales ca guvernul de la Beijing doreste, de mai demult, un picior sau un cap de pod prin Romania.

Constanta este, deci, o comoara economica, a vazut asta si fostul primar Mazare, care s-a luptat ceva ani sa-si treaca acest port in subordine. Dezvoltarea economica a Dobrogei si, cu puternice raze, spre tot Sud-Estul Romaniei depinde strict de intrarea Romaniei in Schengen si, implicit, de portul Constanta, cel care isi va dubla proportiile din toate punctele de vedere. Nu mai spunem de aeroportul Constanta si tot ce se afla pe acolo;

Cine nu vrea asta? Un singur raspuns: Olanda. Ce face Olanda acum? Are de la 1 ianuarie presedintia UE. Asa ca Romania nu va intra in Schengen, chiar daca arestam noi tot parlamentul de la Bucuresti si chiar daca ne calugarim peste noapte. Ca Olanda este extrem de abila si va spune „Da”, sa fim convinsi ca o alta natiune „germanica” va spune nu, ca asa e in tenisul lor de mari lorzi smecheri!

Iar noi nu avem ce face, suntem inca prea mici sa facem garagate, desi stim tot adevarul, ca, de fapt, la baza este doar lupta economica intre Rotterdam si Constanta.
Membrii Comisiei Europene si-au tinut intalnirea saptamanala la Amsterdam pentru a marca inceputul perioadei in care Olanda va detine presedintia Uniunii. Premierul olandez a prezentat in cadrul intalnirii prioritatile pentru urmatoarele 6 luni. Din discutiile purtate de corespondentul Stirilor TVR Lucian Pirvoiu cu membri ai cabinetului Rutte, dosarul Romania – Schengen nu este de actualitate.

Premierul olandez Mark Rutte a anuntat ca presedintia tarii sale va fi una pragmatica, bazata pe eficienta si rezultate concrete, a transmis Lucian Pirvoiu pentru Telejurnalul TVR.Din discutiile purtate de corespondentul Stirilor TVR cu membri ai cabinetului Rutte, care au fost si ei prezenti la intalnirea de la Amsterdam, dosarul Romania – Schengen nu este de actualitate, ceea ce inseamna ca opozitia Olandei la intrarea tarii noastre in spatiul de libera circulatie ramane intacta.

 Articol relatat de portalul ramnicuvalceaweek.ro. Autor: Mihai IONESCU

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0804 (s) | 32 queries | Mysql time :0.020041 (s)