News Flash:

Replica managerului Kaufland Odorheiu Secuiesc dupa scandalul clientului refuzat

3 Septembrie 2017
5940 Vizualizari | 0 Comentarii
kaufland
Managerul supermarketului Kaufland Odorheiu Secuiesc, unde un client ar fi fost refuzat pentru ca nu vorbea ungureste, spune ca angajeaza si vanzatoare care nu vorbesc limba romana: ”Nu le cerem limba romana, ar fi discriminare”.

Sorin Susanu, Directorul Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Brasov, a spus ca amenda de 10.000 de lei aplicata in urma incidentului de acum doua zile, a fost decisa de un inspector etnic maghiar, relateaza newsbv.ro.

”Am vorbit cu unul dintre inspectorii care a zis ca nu i se pare normal ce se intampla, cu toate ca e etnic maghiar. Intr-adevar, vanzatoarea care lucra la momentul controlului nu stia limba romana. Nu este aceeasi vanzatoare cu cea care apare in filmarea de pe YouTube. Aceasta angajata chiar nu stia limba romana. Daca cea din filmare poate ca simula, nu am de unde sa stiu, aceasta chiar nu stia. Asta mi-au spus inspectorii. Si cand a venit directorul magazinului se putea vedea ca ea chiar nu stie limba romana”, ne-a spus Sortin Susanu, comisarul sef regional al ANPC Brasov.

”In acest context, comisarii OPC l-au intrebat pe manager : ”Cum puteti angaja pe cineva pe vanzari care nu stie limba romana?”. El a raspuns atunci ca nu poate cere cunoasterea limbii romane ca o conditie pentru angajare, deoarece ar fi discriminar”. a mai spus Susanu.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2388 (s) | 32 queries | Mysql time :0.066487 (s)