News Flash:

Top 10 alimente care ne fac fericiti

28 Mai 2014
603 Vizualizari | 0 Comentarii
1.ACAJU

Institutul Psihiatric Britanic a efectuat un studiu care a aratat ca la persoanele ce sufera regulat de depresie de multe ori nivelul de magneziu din organism este redus. Pentru a evita confirmarea corectitudinii oamenilor de stiinta britanici, nu uitati de aceste nuci.

2. Pastai

In fasole, ca si in alte legume verzi se contine in abundenta magneziu. Maninca imediat o portie, dupa care bea o ciocolata fierbinte cu o painica proaspata din faina de cereale integrale - in cacao si tarate de grau, magneziu este suficient.

3. GRAPEFRUIT

Acidul folic care se contine din plin in acest citric, faciliteaza fluxul de oxigen la creier. De asemenea, grapefruitul contine substante care contribuie la secretia "hormonului fericirii", serotonina.

4. FULGI DE OVAZ
Nivelul de zahar ridicat duce la modificarea dispozitiei. Ovazul se digereaza lent, oferind organismului zahar benefic.

5. TOFU

Lipsa de triptofan in organism poate duce la depresie. In tofu se contine o cantitate record de acest aminoacid-747 mg la 100 g. Celor care sunt dezgustati de tofu si alte specificatii asiatice le propunem sa-l amestece in milkshake(cocktail de lapte)-laptele si fructele vor indeparta complet gustul cascavalului de soia.

6. CEAI VERDE

Ceaiul verde contine izoflavone, substante care fac parte din compusul medicamentelor impotriva depresiei. Din pacate, in procesul de fabricatie a ceaiului negru, ele dispar.

Citeste si: 10 trucuri care te fac sa te simti bine

7. CARTOF

Se fierb sau se coc citiva cartofi pentru a asigura pe deplin organismul cu vitamina B6, care este necesara pentru a produce serotonina. Cartoful este leguma cu continutul cel mai bogat de aceasta vitamina.

8. PATRUNJEL

Aceasta planta este bogata in acid L-glutamic, care asigura concentrarea psihologica, ajuta impotriva oboselii si stresului. Asa ca, nu ezitati sa adaugati patrunjel la carne, peste, legume, bine ca poate fi combinat cu orice.

9 . FASOLE

Daca doriti ca tenul palid, nemingiiat de soare sa dobandeasca un aspect sanatos, mancati fasole alba. De exemplu, se prajesc cu ulei de masline si se adaoga busuioc sau oregano. Astfel, dopamina continuta in fasole, se transforma in noradrenalina, substanta responsabila de sentimentul de voiciune si de placere.

10. DOVLEAC

Este bogat in zinc. Acest mineral prelungeste viata celulelor nervoase si asigura transformarea triptofanului in serotonina. Puteti pregati un terci, de asemenea puteti sa-l taiati cubulete si sa-l prajiti cu verdeata si ardei iute. De altfel, nici semintele de dovleac nu trebuie neglijate, acestea sunt foarte utile!

Citeste si: Ce sanse ai sa te casatoresti in 2014 in functie de zodie

acaju pastai grapefruit tofu ceai verde cartof patrunjel fasole dovleac
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1098 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013185 (s)

loading...