News Flash:

Clujul, sprijinit ide o agentie de publicitate pentru Capitala Culturala

29 Ianuarie 2013
546 Vizualizari | 0 Comentarii
Vitrina Advertising, partener strategic de comunicare al Asociatiei „Cluj-Napoca 2020 – Capitala Culturala Europeana

Cluj-Napoca, 28 ianuarie 2013. Agentia Vitrina Advertising a decis sa se implice activ in campania de obtinere de catre orasul nostru a titlului de Capitala Culturala Europeana in 2021 si, in acest sens, a devenit unul dintre partenerii strategici ai Asociatiei „Cluj-Napoca 2020 – Capitala Culturala Europeana”.

„Am hotarat sa sustin acest proiect cu tot sufletul si cu toata experienta mea si a agentiei pe care o conduc si sper ca, prin exemplul personal, sa atrag si sa coalizez toate fortele din mass-media si comunicare. Ar fi pentru prima oara cand am putea dovedi ca, lasand deoparte concurenta fireasca dintre noi, suntem in stare sa facem echipa si sa lucram impreuna atunci cand e in joc prestigiul orasului pe care cu totii il iubim. Sunt convinsa ca, ajungand Capitala Culturala Europeana in 2021, cresterea economica pe care o vom inregistra se va rasfrange benefic asupra tuturor companiilor din Cluj. Acum insa e vremea unui exercitiu de solidaritate si generozitate, in care sa punem interesul Clujului pe lista prioritatilor noastre”, a declarat Mihaela Rus, directorul general al Vitrina Advertising.

In calitate de partener strategic, Vitrina va oferi consiliere si suport in implementarea strategiei de comunicare. „Evaluez la minimum 10.000 de euro sponsorizarea pe care agentia o va aduce in primul an de parteneriat strategic”, a mai spus Mihaela Rus.

„Propunerea ca doamna Mihaela Rus sa ne consilieze pe partea de comunicare a venit din partea Consiliului Director si ma bucur ca dansa a decis sa se implice impreuna cu agentia pe care o conduce in acest proiect. Avem nevoie de specialisti care sa ne sprijine in toate etapele demersului nostru, iar Vitrina este o agentie cu 20 de ani de experienta pe piata de publicitate, recunoscuta la nivel national, ceea ce ii permite sa ne ofere la cel mai inalt nivel ghidaj si consultanta in comunicare”, a spus Florin Morosanu, directorul executiv al AsociatieiCluj-Napoca 2020 – Clujul Capitala Culturala Europeana”.

vitrina advertising activ mihaela rus florin morosanu
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1334 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018764 (s)

loading...