News Flash:

Directorul comercial al firmei Coral Impex, despre cheia succesului care a adus compania în top

16 Iulie 2018
504 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6519 RON (-0.0005)
USD: 3.9743 RON (-0.0021)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
coral impex 696x358

Coral Impex este o companie specializată în servicii de dezinsecţie, dezinfecţie şi deratizare. Datorită adaptării în permanenţă la cerinţele pieţei şi a seriozităţii în realizarea tuturor acestor activităţi, firma Coral Impex este numărul 1 în România pe acest domeniu de activitate. Obiectivele după care se ghidează echipa Coral Impex sunt eficienţa, competenţa şi satisfacerea nevoilor fiecărui client în parte. Pentru a înţelege mai bine activitatea companiei dar şi ”secretul succesului” care a adus firma în top, am realizat un interviu cu directoul comercial al firmei, Ciprian Bogaciu, care ne-a răspuns la toate curiozităţile.

Miruna Grigore: Aţi putea descrie puţin activitatea dumneavoastră, în ce constă?

Ciprian Bogaciu: Obiectul de activitate al CORAL IMPEX este prestarea serviciilor de deratizare, dezinsecţie şi dezinfecţie (DDD). Considerăm că rolul nostru este să protejăm sănătatea populaţiei prin împiedicarea înmulţirii şi răspândirii insectelor şi rozătoarelor dăunătoare, responsabile cu transmiterea a numeroase boli, precum: meningită, boală Lyme, virusul West Nile s.a. Ştiaţi că anul trecut în România s-au înregistrat 66 de cazuri de infecţie cu virusul West Nile, din care 16 decese? În ceea ce priveşte boala Lyme, în 2017 s-au înregistrat la nivel naţional 323 de cazuri de îmbolnăviri, în creştere faţă de anul precedent. Când ne uităm peste aceste date înţelegem poate mai bine rolul şi responsabilitatea pe care le avem noi că prestatori ai serviciciilor DDD.

M.G.: Potrivit legii, orice persoană fizică sau juridică, având calitatea de angajator, are obligaţia să asigure măsuri de dezinsecţie şi deratizare. Când trebuie efectuate aceste măsuri şi ce riscă cei care nu se aliniază normelor din domeniul sănătăţii publice?

C.B.: Da, aşa este! Toţi deţinătorii de spaţii sunt obligaţi să asigure efectuarea periodică a tratamentelor de deratizare şi dezinsecţie. Avem în acest sens prevederile Ordinului Ministrului Sănătăţii numărul 911, pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică privind mediul de viaţă al populaţiei, conform cărora, la Art. 50 aflăm că: “Dezinsecţia periodică se va face la intervale prevăzute în metodologii, dar nu mai mari de 3 luni, iar deratizarea periodică se va face la intervale de maximum 6 luni; între operaţiunile periodice se vor aplica proceduri de dezinsecţie şi deratizare curente, de întreţinere, în funcţie de prezenţa vectorilor”. În ceea ce priveşte amenzile pentru cei care nu respectă obligaţiile referitoare la operaţiunile DDD, acestea sunt prevăzute în HG 857/2011 privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor la normele din domeniul sănătăţii publice. Acest act normativ stipulează că pentru neaplicarea măsurilor de prevenire şi combatere a insectelor şi rozătoarelor vectoare în unităţi de orice tip de către deţinătorii acestora, precum şi pentru nerespectarea ritmicităţii acţiunilor de combatere a insectelor şi rozătoarelor vectoare şi producătoare de disconfort în unităţi de orice tip, amenzile sunt cuprinse între 3.000 şi 8.000 de lei. Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor se face de către personalul de specialitate împuternicit de către conducerea Ministerului Sănătăţii pentru unităţile de pe întreg teritoriul ţării, mai menţionează HG nr. 857/2012. Aşadar cadrul legislativ este destul de clar în ceea ce priveşte frecvenţa minimă a operaţiunilor de deratizare şi dezinsecţie, însă, cu toate acestea sunt încă foarte mulţi agenţi economici şi chiar instituţii bugetare care nu o respectă, punând astfel în pericol sănătatea comunităţii.

M.G.: Sunteţi nr. 1 în Romania pe acest domeniu de activitate. De ce, ce vă recomandă?

C.B.: Într-adevăr, conform datelor de la Institutul Naţional de Statistică ocupăm locul 1 la nivel naţional pe acest domeniu de activitate şi se pare că suntem una dintre cele mai mari companii de profil din sud estul Europei. Am atins acest obiectiv după circa 20 ani de funcţionare, perioada în care am investit foarte mult în utilaje dar mai ales în oameni. Mulţi dintre colegii noştri au peste 10 ani vechime în companie, puţini fiind cei care au plecat din echipă, ceea ce în condiţiile pieţei muncii din ziua de astăzi este o mare realizare. Am reuşit să ne creştem afacerea treptat, de la an la an, câştigând încrederea tot mai multor clienţi. Ne-am dorit foarte mult să oferim servicii de bună calitate şi în cea mai mare măsură am reuşit acest lucru. Acest tip de comportament împreună cu direcţionarea profitului aproape exclusiv în investiţii a fost probabil cheia succesului.

M.G.: Ce tarife sunt practicate în mod normal de firma Coral Impex?

C.B.: Tarifele sunt accesibile aş spune eu. Încercăm să păstrăm un echilibru între preţ şi calitate. Întotdeauna folosim produse de calitate, pe care încercăm să le cumpărăm în volume mari şi la preţuri mai mici decât firmele concurente. Nu avem o lista cu tarife, aşa cum poate vă aşteptaţi. Pentru fiecare cerere de oferta întocmim un deviz, deoarece pot există particularităţi ale spaţiului care să impună o anumită metodologie de lucru sau anumite materiale. Spre exemplu pentru combaterea gândacilor de bucătărie într-un magazin alimentar sau într-o fabrică de alimente nu se poate acţiona oricum şi cu orice fel de insecticid! Sau pentru realizarea unui tratament de dezinfecţie într-o clădire de birouri unde funcţionează servere de sute de mii de euro deasemenea tratamentul nu se poate efectua oricum! Singurele tarife de lista sunt cele pentru asociaţiile de proprietari şi persoane fizice, pe care am încercat să le menţinem la un nivel cât mai coborât posibil, astfel încât fiecare să îşi permită să efectueze astfel de lucrări. Spre exemplu un tratament de deratizare la subsolul unei scări cu 4 etaje costă undeva până în 40 de lei.

M.G.: Dacă cetăţenii nu sunt mulţumiţi de serviciile unei astfel de firme, cui ne putem adresa, pentru a depune o plângere?

C.B.: În primul rând cred că ar trebui să se adreseze firmei respective şi mai apoi, dacă nu se ajunge la nici o concluzie, la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor. Sunt foarte multe firme de profil care prestează lucrări de dezinsecţie, fără să deţină un depozit autorizat şi uneori nici măcar operatori atestaţi. Trebuie să vă feriţi de astfel de firme!

M.G.: Cum aţi încheiat anul precedent din punct se vedere financiar?

C.B.: Anul trecut a fost un an bun. Am înregistrat o uşoară creştere faţă de anul precedent, atingând astfel o cifră de afaceri de circa 5,3 milioane euro, pe fondul câştigării de noi contracte, dintre care cel mai important a fost cel semnat cu Primăria Bucureşti pentru realizarea tratamentelor de deratizare-combatere şobolani şi dezinsecţie-combatere ţânţari în municipiul Bucureşti. Şi veniturile din contractele cu clienţii privaţi au înregistrat o uşoară creştere.

M.G.: De ce ar alege clienţii firma dumneavoastră şi nu alta?

C.B.: Pentru că la Coral Impex fiecare client este important! Aşa am şi reuşit dealtfel să ne creştem afacerea în fiecare an: clienţii mulţumiţi ne-au recomandat altor clienţi care la rândul lor au povestit altor persoane despre noi. Pentru că avem în dotare cele mai moderne utilaje din România, similare cu ale oricărei alte companii de profil din Europa de vest. Pentru că avem oameni bine pregătiţi!

M.G.: Care sunt cele mai importante proiecte realizate până în prezent?

C.B.: Cele mai importante proiecte sunt cele derulate pentru municipalităţi. Acestea implică folosirea unor utilaje ultra performanţe de zeci de mii de euro fiecare şi specialişti foarte bine pregătiţi! Şi lucrările executate pentru fabricile din industria alimentară sunt foarte complexe. Acestea implică, pe lângă realizarea unei monitorizări a infestării cu dăunători folosind mijloace netoxice şi întocmirea unor grafice ale infestării, conform cerinţelor din standardele IFC, BRC şi ISO 22000. O provocare deosebită a fost şi certificarea companiei pe standardele ISO 9001, ISO 140001, OHSAS 18001 şi ISO 22000 (siguranţă alimentară) sau certificarea pe standardul de responsabilitate socială (CSR) cu Organizaţia americană Worldcob.

M.G.: În ce judeţe vă desfăşuraţi activitatea?

C.B.: În prezent deţinem 13 puncte de lucru în: Bucureşti, Ploieşti, Tulcea, Piteşti, Mioveni, Slatina, Braşov, Târgu Mureş, Zalău, Albă Iulia, Oradea, Deva şi Cluj Napoca. Cu toate acestea deservim clienţi aproape în toate judeţele ţării, o prezenţă mai slabă avem în zona Moldovei.

M.G.: Ce companii cunoscute au ales firma dumneavoastră?

C.B.: Am lucrat şi lucrăm aproape cu toate firmele mari din România, de la cele mai importante companii de retail, fabrici de panificaţie, fabrici de băuturi, de componente auto, depozite logistice, producători de medicamente, centre de shopping, clădiri de birouri, până la mici lanţuri de restaurante, cofetării, magazine de haine, asociaţii de proprietari, persoane fizice. Toţi sunt foarte importanţi pentru noi!

Sursa: Gazeta de Cluj

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

coral impex ciprian bogaciu
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1013 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014065 (s)