News Flash:

Mancatul pe fond de stres: cum ne oprim?

13 Decembrie 2016
934 Vizualizari | 0 Comentarii
Mancatul pe fond de stres
Sigur ai fost si tu in aceasta situatie, absolut deloc sanatoasa si daunatoare pentru silueta: ai mancat sau inca mananci pe fond de stres. Astazi descoperim impreuna cum sa ne oprim!
Chiar daca nu ai o problema cu greutatea ta, asta nu inseamna ca este sanatos sa mananci pe fond de stres. Asta pentru ca, de obicei, alimentele pe care le consumam din cauza stresului nu sunt deloc recomandate si nu fac bine la sanatate. In plus, s-ar putea sa nici nu iti dai seama ca faci asta, decat dupa ce observi kilogramele in plus atunci cand te urci pe cantar. In orice caz, situatia in care inlocuim confortul emotional cu mancare, fie ea dulce sau sarata, nu este una deloc dezirabila. Iata cateva sfaturi despre cum sa ne oprim din a manca pe fond de stres.
1. Constientizeaza de unde vine problema
Primul lucru pe care ar trebui sa il faci este sa iti dai seama exact care este problema din cauza careia ai tendinta sa te refugiezi pe canapea cu o ciocolata sau cu o punga de chipsuri. Poate nu ai o viata sentimentala atat de fericita sau poate nu ai o viata sociala foarte activa. Sau poate, si probabil acest lucru este cel mai intalnit, job-ul pe care il faci nu te satisface iar colectivul de la birou, acela in care petreci 8 ore pe zi sau chiar mai mult, nu este cel mai placut mediu in care sa stai. Da-ti seama exact care sunt nemultumirile din viata ta. Poti face si o lista, daca te ajuta.
2. Elimina factorii de stres din viata ta
In mod natural, al doilea pas pe care trebuie sa il faci este sa incerci sa elimini factorii de stres din viata ta si sa remediezi problemele. Este foarte important sa te concentrezi pe eliminarea stresului din viata ta, mai mult decat sa iti impui diete stricte ca sa slabesti, pentru ca acestea nu vor face decat sa te streseze si mai tare si, la un moment dat, vei ceda. Asadar, consulta-ti lista facuta la pasul anterior si ia pe rand problemele din viata ta. Daca munca la birou nu te mai satisface, poate a venit timpul sa iti gasesti un nou loc de munca. Daca ai probleme cu partenerul, incearca sa le rezolvi prin comunicare corecta si eficienta. Daca viata ta sociala lasa de dorit, gaseste-ti un nou hobby si imprieteneste-te cu oameni noi. Un lucru foarte important pe care trebuie sa il mai faci este sa fii foarte activa: du-te la aerobic, la pilates, la inot sau fa orice activitate sportiva care iti face placere.
3. Elimina tentatiile din camara sau din frigider
In momentul in care vei avea casa plina de alimente sanatoase si fara junk food, vei fi mult mai fericita si satisfacuta sa mananci, sa spunem, un mar pe care il ai in fructiera decat sa te duci pana la magazin ca sa iti cumperi o ciocolata. Oamenii cedeaza destul de usor atunci cand vine vorba de a manca ceva nesanatos, mai ales atunci cand le este foame, asa ca incearca sa prevezi aceste momente si sa nu iti oferi tie ocazia de a ceda tentatiilor.
sursa: elle.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

silueta stres
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0918 (s) | 32 queries | Mysql time :0.019302 (s)