News Flash:

Producatorul clujean Cosmetic Plant incepe livrarile catre hipermarketurile Carrefour

3 August 2016
423 Vizualizari | 0 Comentarii
Cosmetic Plant
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori autohtoni de produse cosmetice, isi extinde prezenta pe rafturile marilor lanturi de retail de bunuri de larg consum si anunta startul livrarilor catre hipermarketurile Carrefour din intreaga tara.

"Negocierile cu lantul de retail frantuzesc Carrefour au demarat in urma cu circa 6 luni, iar incepand cu aceasta luna produsele noastre deja se gasesc pe rafturile celor 29 de magazine tip hipermarket din Romania, prezente in 18 dintre cele mai mari orase din tara", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.



Potrivit afirmatiilor sale, Cosmetic Plant va livra in total opt game din cele 14 pe care le produce in fabrica de la Cluj-Napoca. Astfel, cca. 25 de produse din gamele Catina, Anticelulita, Bioliv, Me&Mom, Lift UP, Miere si Laptisor de Matca, Argan, Q10 + Ceai verde sunt de acum disponibile in reteaua de hipermarketuri Carrefour.


„Gamele noastre se vor putea gasi in magazine in raioanele de cosmetice, fiind pozitionate la raft in functie de structura deja existenta. Majoritatea produselor pe care le vom livra vor fi cele pentru ingrijirea tenului - cremele antirid, cele hidratante sau de ochi - cat si produsele anticelulitice. De asemenea, vom livra si emulsia antivergeturi din gama Me&Mom", a mai completat Susana Laszlo.


Dincolo de cele 25 de produse pentru care deja s-au inceput livrarile, Cosmetic Plant va actualiza gama  existenta in magazinele Carrefour in functie de performanta fiecarui produs si de sezonalitate, dar si in functie de lansarile programate pentru viitor. 


Impact in business - Afaceri de 1 milion de lei anual


Dincolo de oportunitatea oferita clientilor de a ajunge mai usor la produsele Cosmetic Plant, colaborarea cu retailerul Carrefour va avea un impact pozitiv si in business-ul companiei. Astfel, lunar compania se asteapta la livrari de  cca. 10.000 de produse, estimand ca cele mai mari vanzari se vor realiza in locatiile din Bucuresti.


„In total, estimam ca vanzarile Cosmetic Plant catre hipermarketurile Carrefour vor fi de cca. 1 milion de lei anual, in prima faza a colaborarii", a subliniat Susana Laszlo.


Lantul de hipermarketuri Carrefour completeaza lista partenerilor care vand produsele Cosmetic Plant, precum retelele Auchan, Cora - Romania Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedia, diverse farmacii independente, Plafar si alte magazine naturiste din tara.


Despre Cosmetic Plant


Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de produse cosmetice din Romania. Afacere de familie infiintata in 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus in prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienta de peste 20 de ani in cosmetologie, a crezut in puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale in toate produsele sale.


Recunoscuta si la nivel international, Cosmetic Plant a urcat in ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection, Bruxelles. In 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obtinut Trofeul International al Inaltei Calitati (International High Quality Trophy) si, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 si 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifianta a castigat, in 2014 si 2015, distinctia Gold Award.


Compania este prezenta la nivel national in retelele Auchan, Cora - Romania Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedia, diverse farmacii independente, Plafar si alte magazine naturiste din tara. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern in tari precum Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Portugalia, Spania, Franta, Cipru etc.


In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, impartite in 14 game sortimentale grupate in functie de ingredientul activ principal, cum ar fi galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan sau de utilizarea produsului, gen protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului.


 


 

Galerie Foto

Susana_Laszlo,_Director_General_Cosmetic_Plant.JPG
cosmetic plant carrefour
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1121 (s) | 33 queries | Mysql time :0.020735 (s)