News Flash:

Zitec: Solutia Regista este utilizata in primarii din doua treimi din judetele din Romania

25 Ianuarie 2017
651 Vizualizari | 0 Comentarii
Alexandru Lapusan Zitec

Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online, anunta ca, pana în prezent, 128 de primarii, din 28 de judete, utilizeaza Regista - o aplicatie completa, care asigura gestiunea electronica a registrului de intrari si iesiri din organizatii cu flux mare de documente. Solutia a fost lansata cu un an in urma, iar recent echipa a anuntat o noua functionalitate, creata la cererea utilizatorilor.

Aplicatia a fost dezvoltata utilizand tehnologia cloud computing Microsoft Azure, iar vanzarea acesteia pe plan local este realizata exclusiv prin distribuitori specializati. Recent, solutia a beneficiat si de o noua functionalitate solicitata de primariile care deja folosesc aplicatia. Functionalitatea permite primariilor care utilizeaza Regista sa creeze un nou tip de Registru, dedicat documentelor publice, cum ar fi Hotararile Consiliului Local. Registrele Publice permit încarcarea de documente, iar platforma Regista asigura afisarea automata a tuturor acestor documente pe website-ul primariei, permitand inclusiv navigarea în arhiva. Noua functionalitate este deja folosita de Primarii din tara, precum Primaria Gura Vitioarei din judetul Prahova.

„Reducerea birocratiei este un subiect tot mai prezent pe agenda publica si ne bucuram sa avem deja în portofoliu solutii dedicate acestui proces, accesibile si institutiilor cu bugete mai mici. Dorim sa contribuim activ la tehnologizarea institutiilor publice, iar Regista este un bun exemplu de produs care rezolva eficient nevoi reale din piata si care se bucura de noi functionalitati în baza cererilor beneficiarilor aplicatiei, adica a functionarilor din administratia publica.", a declarat Alexandru Lapusan, CEO si fondator Zitec.

Aplicatia de tip SaaS (Software-as-a-Service) permite controlul documentelor de registratura, distribuirea eficienta a informatiilor, precum si generarea facila si accesul instant la rapoarte specifice. Practic, cererile din partea persoanelor care se adreseaza organizatiilor, publice sau private, sunt adaugate în aplicatie, apoi acestea primesc un numar de ordine. Ulterior, cererile sunt redirectionate automat catre departamentele care le solutioneaza. În acelasi timp, operatorii sunt notificati în legatura cu înregistrarea noilor cereri si primesc alerte pentru documentele cu termen de rezolvare apropiat.

Printre primariile care utilizeaza aplicatia se numara atat institutii cu un volum foarte mare, de peste 50.000 documente în medie pe luna, cum ar fi Primaria Moinesti din judetul Bacau,  dar si primarii din localitati mai mici, dar care au înteles importanta tehnologizarii proceselor, precum Primaria Valea Lupului din Iasi sau Primaria Surdila-Gaiseanca din judetul Braila. În ceea ce priveste numarul de documente procesate în aplicatie pana în prezent, aceasta a depasit 1 milion.

Comercializarea aplicatiei se face exclusiv prin distribuitori specializati. În prezent, Zitec are în vedere extinderea retelei de parteneri specializati în distribuirea de software, atat catre institutii publice din teritoriu, cat si în mediul privat.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

zitec registra alexandru lapusan
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1229 (s) | 32 queries | Mysql time :0.033273 (s)